Co konkrétně děláme
Klientům nabízíme
- Pomoc při osobní hygieně nebo poskytnutí podmínek pro osobní hygienu
- Poskytnutí stravy nebo pomoc při zajištění stravy
- Nácvik dovedností pro zvládání péče o vlastní osobu, soběstačnosti a dalších činností vedoucích k sociálnímu začleňování
- Podporu při vytváření a zdokonalování základních pracovních návyků a dovedností
- Základní sociální poradenství
Zásady poskytování služby- Přiměřenosti – s uživateli mluvíme a pracujeme v souladu s jejich schopnostmi
a dovednostmi. - Rovnosti – všichni uživatelé mají stejné právo na pomoc a podporu
vycházejících z jejich potřeb. - Respektu – respektujeme jedinečnost každého z našich uživatelů a snažíme
se tuto zásadu uplatňovat ve všech mezilidských vztazích v zařízení. - Spolupráce – snažíme se o vzájemnou spolupráci mezi pracovníky, uživateli
a jejich rodinami. Uživatele i rodiny zapojujeme do plánování průběhu služby,
vysvětlujeme důvody, hledáme kompromisy. - Posilování silných stránek – vytváříme inspirativní prostředí, aby uživatel
mohl objevit svoje silné stránky a začal je využívat. - Lidskosti – na prvním místě vidíme člověka a teprve potom druh postižení
a diagnózu.
- Přiměřenosti – s uživateli mluvíme a pracujeme v souladu s jejich schopnostmi