Co konkrétně děláme

Klientům nabízíme

  • Pomoc při osobní hygieně nebo poskytnutí podmínek pro osobní hygienu
  • Poskytnutí stravy nebo pomoc při zajištění stravy
  • Nácvik dovedností pro zvládání péče o vlastní osobu, soběstačnosti a dalších činností vedoucích k sociálnímu začleňování
  • Podporu při vytváření a zdokonalování základních pracovních návyků a dovedností
  • Základní sociální poradenství



    Zásady poskytování služby

    • Přiměřenosti – s uživateli mluvíme a pracujeme v souladu s jejich schopnostmi
      a dovednostmi.
    • Rovnosti – všichni uživatelé mají stejné právo na pomoc a podporu
      vycházejících z jejich potřeb.
    • Respektu – respektujeme jedinečnost každého z našich uživatelů a snažíme
      se tuto zásadu uplatňovat ve všech mezilidských vztazích v zařízení.
    • Spolupráce – snažíme se o vzájemnou spolupráci mezi pracovníky, uživateli
      a jejich rodinami. Uživatele i rodiny zapojujeme do plánování průběhu služby,
      vysvětlujeme důvody, hledáme kompromisy.
    • Posilování silných stránek – vytváříme inspirativní prostředí, aby uživatel
      mohl objevit svoje silné stránky a začal je využívat.
    • Lidskosti – na prvním místě vidíme člověka a teprve potom druh postižení
      a diagnózu.


    IMG_4390

    IMG_4516

    IMG_4475